tiistai 17. elokuuta 2010

Koulun alun mietteitä

Syksy on tullut - ja olen aloittanut koulun! :) Ehkä minustakin tulee lopulta jotain "sitten isona", siis kahden vuoden päästä kun valmistun tuolta. Opiskelen siis nyt amiksessa kirjastoalaa. Tykkään.

Ensimmäiset päivät ovat olleet mielenkiintoisia ja haasteellisia. Itse opiskelu ei ole kovin vaativaa. Ammattikoulussa tuntuu olevan varsin löysää ainakin näin alkuun. Kuitenkin sosiaaliset kuviot tuovat haastetta. Kun olen ollut pari vuotta samalla työpaikalla, pyörinyt muutenkin tutuissa ympyröissä, tuttujen ihmisten kanssa, mun ei ole tarvinnut koetella sosiaalisia taitojani. Nyt ne todella joutuvat puntariin, mikä on kyllä ihan tervetullutta. On ollut ihana tutustua uusiin ihmisiin :)

Moni asia elämässä on vielä auki, mutta olen iloinen tästä opiskelupaikasta. On ainakin jotain varmaa kaiken epävarmuuden keskellä.

5 kommenttia:

  1. Toivotan sinulle siunausta uudella aluevaltauksella!

    Tänä syksynä olen päättänyt olla avoimempi uskostani. Käytännössä pääsen testiin, kun aloitan syyskuussa omat opintoni. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Siunausta sullekin opintoihin (mitähän mahdat opiskella?) ja rohkeutta olla avoimempi :)

    VastaaPoista
  3. Hei, Anna!
    Luin blogiasi alusta alkaen ja pidin lukemastani. Laitan blogisi listalleni toivoen, ettet pahastu siitä.

    Siunausta syksyysi ja opinnoillesi!
    t. vanharouva Nurkkis :) <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos Nurkkis, tottakai saat lisätä listalles :) Kävin katsomassa sun blogia ja tykkäsin, taidankin ryhtyä lukijaksi :)

    VastaaPoista
  5. Lämmin kiitos sinulle, Anna! :)

    Olen tällä hetkellä jonkinmoisessa bloginpäivitysväsymyksessä. (Osasyynä kenties minulle hieman liian helteinen kesä.)
    On ihan kiva nyt lueskella toisten blogeja ja tehdä mukavia löytöjä blogilandiassa.

    VastaaPoista