maanantai 13. kesäkuuta 2011

Huuda Jeesusta!

Kuka auttaa kun on hätä? Kuka suojelee? Kuka karkoittaa pelon? Kenen turviin voi juosta? Entä jos ei ole ketään?

Aina on yksi, Jeesus.

Herran nimi
on vahva torni,
hurskas rientää sinne
ja saa turvan.

Sananlaskut 18:10


Olen omassa elämässäni saanut kokea, kuinka Jumala on auttanut minua vaikeissa tilanteissa. Ja vaikka hän ei ole aina ottanut vaikeuksia pois tai tehnyt häikäiseviä ihmetekoja, niin hän on antanut voiman kestää. Siinä on ihmettä! Hän on suojellut. Hän on karkoittanut pelon ja silloinkin, kun pelko on jäänyt, hän on ollut kanssani. Hän on luvannut kääntää kaiken, mikä on katkeraa, minun parhaakseni.

Hän on heittänyt syntini selkänsä taakse, eikä hän enää niitä muistele. Hän on kiivas Jumala, joka tuntee pyhää ja oikeutettua vihaa syntiä kohtaan, mutta hän on vapahtanut minut. Hänen poikansa Jeesus on kuolemallaan sovittanut kaikki minun syntini. Minulla on rauha Jumalan kanssa, ja vielä enemmän, hän on ottanut minut lapsekseen. Hänen taivaalliset sotajoukkonsa ovat suojanani ja hän on itse minun kanssani. Kun Jumala on minun puolellani, kuka voi olla minua vastaan? Kun itse luomakunnan Herra on kanssani, onko minulla mitään pelättävää?

Jos sinulla on hätä, mitä ikinä se onkaan, niin huuda Jeesusta avuksesi. Hän auttaa. Hän tietää mitä on olla ihminen, hän ymmärtää. Hän on maailmankaikkeuden Herra ja hän pystyy sinua auttamaan.


Huuda minua avuksi hädän päivänä!
Minä pelastan sinut ja sinä kunnioitat minua.
Ps 50:15


Jos tunnet syntiesi painon harteillasi jos tunnet etteivät asiasi Jumalan kanssa ole kunnossa, huuda Jeesusta avuksesi. Hän auttaa. Hän on sovittanut syntisi ja tahtoo antaa ne anteeksi. Hän saattaa sinut rauhaan Jumalan kanssa.

Anna sovittaa itsesi Jumalan kanssa!

Kääntykää minun puoleeni, maan kaikki ääret,
antakaa pelastaa itsenne,
sillä minä olen Jumala, eikä muuta jumalaa ole.
Jes 45:22



Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu.
Room 10.13


PS.

Olen ollut poissa hetken aikaa, koulussa, lomalla ja kone on hajoillut. Lisäksi on tuntunut, ettei ole mitään sanottavaa...tai en jaksa muotoilla sitä järkevään muotoon. Katsotaan jos tästä vielä innostuisin kirjoittamaan.

Aurinkoista ( ja sopivan sateista) kesää teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti